DAGEN + ANNAT

vaknade typ halv 10! asså skit jobbigt när man e ledig oxå. gick upp duschade, åt, sminka mig och gick ut med hunden! sen vid kvart i 2 ringde Melissa å fråga om ja ville träffas och sååklart jag vill :D fan vad jag saknade den där cheyen!  ah vi va i stan o gick runt, fikade och så :) sen såg vi min kille(anton) och melissas kille där(Sebbe) :D haha så båda va helt inne i sina killar xD nej me sen så ville ja och Melissa fika och d ville nt killarna fast t slut så gjorde vi alla d ändå ;) skit mysigt. Sen drog killarna så vi åkte hem till mig. känns som att vi igentligen nt hunnit göra allt det här m de gjorde vi. Ah nu sitter vi hos mig och äter thaimat, sjukt gott enlig oss :)


hoppas ni orkade läsa haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0