Mikaela

Shiet va jag saknat/saknar dig älskling! kmr knappt ihåg när vi sist va. är fett glad att du ringde mig och vi ska t grönan ihop måånga ggr(idag me). bby även om vi nt umgås så kmr så kmr du ALLTID betyda 7kt mycket för mig! O jag menar det. SKulle aldrig släppa dig, Aldrig! Vi gick i samma skola måånga år och vi kom överens HELA tiden! vi bråkade aldrig elr lämna någon av oss utanför. Skulle aldrig såra dig elr låta ngn kma imellan får vänskap! Never! Älskar dig Mickis <3 :*

och de ska bli nice att du ska börja i min klass efter sommaren :D kmr aldrig lämna dig utanför där elr låta ngn  ta dig från mig :* 

Linnea <3 Mikaela = Forever :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

eh va inte Stephane & Daniella dom som betydde mest? osv :S

2011-06-10 @ 10:20:03
Postat av: Anonym

Naaaw älskling :* blir fan tårögd här HAHA! du betyder skit mkt! älskar dig otroligt min snygging <3



ps, svarar typ 1 måndad efterblivet xD hahaha!

2011-07-04 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0