Resturang..

ingen bloggning i know!  iaf..vid halv 6 åt jag på resturang :) sjukt god mat!  hur ska man säga.. Jag har ju en halvbror från min pappas sida så min halvbrors riktiga mamma skulle på resturang med min halvbror och hennes familj och fråga om jag ville följa med :D fett snällt ju.. Alltså min pappas ex som fråga!  Hon e sjukt snäll.  jag åt potatis, kött, sallad och en skit god sås! shiet va gott de va asså. sen som efterrätt blev det glass men jordgubbar. Tack Malin för middagen :)<3

men alltså min halvbror bor hos sin riktiga mamma men också hos oss eftersom min pappa e hans pappa :) hahaha ni ba kbry? har iaf haft en mysig kväll. vad har ni gjort idag/ikväll? :*

 
Man ska ju va lite extra fin när man går på resturang  xP så middagens outfit kmr snart.. Plus att de e skiit varmt ute så jag hade nt värsta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0